Ann Helen Moen

Jeg er stolt av bo i denne kroppen

  • Publisert: 27.05.2016, 00:08
  • Kategori: Trening
  • S var det gtt enda nye 6 uker. 

    Da jeg skrev forrige blogginnlegg virket det som enden av visa var s ufattelig langt borte. Da jeg startet dette treningsprogrammet s jeg for meg hvor sent tiden kom til g. Jeg var jo s spent p hvordan det skulle g. Ville jeg holde ut? Ville jeg se noe forandring? Ville jeg holde treningsguiden? 

    Ett lite yeblikk s det mrkt ut da jeg begynte i jobb igjen, og ikke minst fingeren fikk seg en real omgang. P ett tidspunkt var jeg konstant sliten, og jeg orket ikke stort mer en arbeid og trening. Dagene endte med at jeg la meg i 21-tiden, og min kjre ble sittende igjen for seg selv i stuen. Ikke at han ble s veldig lei seg for at han kunne se og spille hva han ville, men vi mistet tid sammen som vi tidligere hadde. I tillegg s har jeg en ganske sporty kar som sykler mye, og som annen hver dag setter seg p sykkelsetet og blir bort i mange timer enkelte dager. 
    Heldigvis ble arbeidstidene mine bedre, og sakte men sikkert kom jeg inn i en grei rutine. Gjennom alt er jeg veldig glad for at jeg klarte holde meg til treningen. Det var tider jeg bare ville drite i det, og andre dager hvor jeg rlig skal si at det ble halvhjerta gjennomfrt. Men, det er bedre at det er gjort i 50% gass enn ikke gjort i det hele tatt. 

    Heldigvis ble ting bedre, og jeg hadde mer energi og overskudd til bde barn og kjreste. Det ble ogs lettere og trene, og faktisk yte mer en bare 50%. 



    S fr jeg viste ordet av det hadde jeg faktisk gjennomfrt min siste kt i det 12 uker lange treningsprogrammet til Sophie Gray. Det var veldig rart vre ferdig, men likevel var det spennende se at jeg ikke bare hadde klart gjennomfre det, men det viste seg ogs at det var en del forandring. Nr du gir s mye for forbedre helsen din, s er det uten tvil utrolig kjekt se forskjell. Min hovedgrunn for begynne og gjennomfre dette var for bli sunnere, ta mer bevisste valg og ikke minst oppn en sunn og sterk kropp. Hvilket tall som viste seg p vekten hadde aldri noe betydning, selv om jeg skal si at det var kjekt se ett godt og gammelt (pre-pregnancy) tall lyse opp mot meg. For understreke s har jeg ikke gtt ned mange kiloene, men igjen, det var aldri poenget heller. Jeg ville se forandring i fysikk, utholdenhet, styrke, kosthold og centimeter. Det var viktigere for meg se at det forsvant centimetere p de rette plassene enn at vekten viste ett tall jeg kun hadde hatt fr graviditeten med Naomi. 

    det er s FORBANNA kjekt se at det funker! 

    Jeg kan ikke annet enn si at jeg er s forbanna stolt over at jeg har vrt s streng med meg selv nr det kommer til treningen, og at jeg har gjennomfrt programmet nr det skulle vre ferdig. Ogs er jeg s sinnsykt stolt over hva min kropp kan. Ikke kan den bare lage og bre nydelige barn, men den kan gjre dette. Jeg er s stolt av bo i akkurat denne kroppen! 

    All re til kroppen min for vre den forbanna gode maskinen den er, men ogs mye av ren skal g til Sophie Gray for ett fantastisk treningsprogram som ikke koster skjorta, som ikke krever masse dyrt utstyr og som er gjennomfrbart for en travel firebarnsmor i en litt krevende jobb!  

    FR bilder finner dere i tidligere innlegg som du kan lese HER!

    Jeg tenker komme tilbake med litt info om hvordan kostholdet har vrt, og hvordan jeg har klart motivere meg selv til fortsette.
    FLG MED! :)

  • Publisert: 27.05.2016, 00:08
  • Kategori: Trening
  • 0 kommentarer
  • Ingen kommentarer

    Skriv en ny kommentar

    hits